Blanco garancije i reklamacije

Informacije o projektu

Kobex d.o.o. kao ovlašćeni uvoznik i servis za brend BLANCO imao jasnu viziju da objedini u jednom portalu sve ključne
elemente za unapređenje i podizanje zadovoljstva krajnjeg korisnika odnosno kupaca brenda BLANCO.
Izradom portala omogućeno je da kupac samostalno registruje svoj BLANCO proizvod i pored zakonske ostvari produženu garanciju na sam proizvod. 
Pored registracije svaki kupac može da podnese reklamaciju za BLANCO proizvod bez obzira da li je u garantnom ili van garantnom roku.

Ključne tačke projekta

Garancije, deo portala za podnošenje i registraciju proizvoda

  • Jednostavan proces za registraciju BLANCO proizvoda.
  • Nakon registracije dobijanje produžene garancije sa rokovima, podacima o proizvodu u obliku dokumenta.
  • Osobi zaduženoj za garancije u CMS-u portala omogućen pregled, praćenje, odobravanje i kontrolu podnetih zahteva.

Reklamacije, deo portala za podnošenje reklamacije na proizvod

  • Jednostavan proces za podnošenje zahteva reklamacije za BLANCO proizvod.
  • Obaveštenja preko CMS sistema o načinu rešavanja reklamacije.
  • Osobi zaduženoj za reklamacije u CMS-u portala omogućen pregled, praćenje, odobravanje, utrošak rezervnih delova,
    zadaci, potvrda izvršene reklamacije.